Τι μπορείς να μάθεις από McDonald’s και Taco Bell;

Αν είσαι ιδιοκτήτης καταστήματος εστίασης, συνεχώς σκέφτεσαι πώς μπορείς να αυξήσεις τον τζίρο σου και να κάνεις την εμπειρία των πελατών σου πιο ευχάριστη.

Το τελευταίο που σου έρχεται ως απάντηση ή καλύτερα, δεν βρίσκεται καθόλου στις απαντήσεις σου, είναι η τεχνολογία της αυτοεξυπηρέτησης.

Τι σημαίνει όμως αυτό;

Πάμε να το δούμε με το Παράδειγμα των Μεγάλων Παικτών

Μεγάλες εταιρείες όπως τα McDonald’s, Chili’s, Taco Bell, και οι κινηματογράφοι Cinemark έχουν δει θεαματικά αποτελέσματα από την εισαγωγή συστημάτων αυτοεξυπηρέτησης.

  • Τα McDonald’s ανέφεραν 6% αύξηση στις πωλήσεις μετά την υιοθέτηση συστημάτων αυτοεξυπηρέτησης.
  • Το Chili’s αύξησε τις παραγγελίες επιδορπίων με tablets αυτοεξυπηρέτησης.
  • Το Taco Bell σημείωσε 20% αύξηση στο μέσο όρο παραγγελίας μέσω της εφαρμογής παραγγελίας φαγητού.
  • Το Cinemark πέτυχε αύξηση δαπανών ανά πελάτη για 32 συνεχόμενα τρίμηνα με τη χρήση self-service kiosks.

Το μυστικό πίσω από αυτές τις επιτυχίες είναι η δυνατότητα των συστημάτων να προσφέρουν συνεχώς πρόσθετες επιλογές και να πετυχαίνουν Up Selling (που λένε και οι φίλοι μου οι Αμερικάνοι).

Είναι το γνωστό: “Με το burger σου θέλεις πατάτες; Θα πιείτε κάτι; Να προσθέσω μια coca cola;” Και χωρίς να το καταλάβεις έχεις αυξήσει το συνολικό ποσό της παραγγελίας σου. 

Έχεις προσέξει ότι σε αυτά τα μηχανήματα η συνολική τιμή εμφανίζεται μόνο στο τέλος; Ούτε αυτό είναι τυχαίο. (Tην όλη στρατηγική του μάρκετιγκ πίσω από την αυτοεξυπηρέτηση θα σου την αναλύσω σε επόμενο email).
 Και πάμε τώρα στο πιο “κουφό”: Οι πελάτες προτιμούν την Αυτοεξυπηρέτηση!

Σίγουρα αυτό δεν το περίμενες. Σου εξηγώ τους λόγους παρακάτω:

  1. Ενημερώνονται ευκολότερα για τα προϊόντα και τα συστατικά τους.

    Οι οθόνες αφής επιτρέπουν στους πελάτες να βλέπουν εικόνες προϊόντων και λεπτομέρειες με ένα απλό άγγιγμα. Χωρίς το άγχος της ουράς πίσω τους, έχουν την ελευθερία να εξετάσουν τις επιλογές τους.
     
  2. Λιγότερα Λάθη στις Παραγγελίες

    Οι πελάτες βλέπουν και ελέγχουν τις παραγγελίες τους, μειώνοντας τα λάθη και αν γίνει λάθος από την πλευρά τους είναι πιο δεκτικοί. (Οπότε γλίτωσες και την κακή κριτική!)
     
  3. Μείωση της “Κοινωνικής Πίεσης”

    Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι αποφεύγουν να ζητούν προϊόντα με δύσκολα ονόματα για να μην φαίνονται αμήχανοι. Με τα συστήματα αυτοεξυπηρέτησης, το πρόβλημα αυτό εξαφανίζεται, οδηγώντας σε αύξηση πωλήσεων έως και 8,4%.
     
  4. Γρηγορότερη Εξυπηρέτηση

    Οι ουρές μειώνονται και οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται πιο γρήγορα, προσφέροντας μια καλύτερη εμπειρία στον πελάτη.

     

Και αν νομίζεις πως μόνο οι πελάτες ωφελούνται, συνέχισε να διαβάζεις.

Για τους επιχειρηματίες, τα self-service kiosks:

  • Αυξάνουν τον τζίρο και τον μέσο όρο παραγγελίας
  • Μειώνουν τα λειτουργικά κόστη (π.χ., μισθούς και εκπαίδευση προσωπικού).
  • Δεν ξεχνούν ποτέ να “πουλήσουν” περισσότερα προϊόντα (το upsell και cross-sell που λέγαμε)
  • Επιτρέπουν στο υπάρχον προσωπικό να επικεντρωθεί σε πιο κρίσιμους τομείς της εξυπηρέτησης.
  • Βελτιώνουν την ακρίβεια των παραγγελιών.
  • Λιγότερες ουρές και γρηγορότερη εξυπηρέτηση 

 Εάν θέλεις να διασφαλίσεις τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη της επιχείρησής σου, η επένδυση σε συστήματα αυτοεξυπηρέτησης μπορεί να είναι η λύση που ψάχνεις.

 Η τεχνολογία δεν είναι μόνο για τους “μεγάλους” του χώρου. Κάθε κατάστημα, μικρό ή μεγάλο, μπορεί να εκμεταλλευτεί τα οφέλη της.

 Θυμήσου, οι πελάτες δεν ψάχνουν μόνο για έναν καλό καφέ ή ένα γρήγορο γεύμα. Ψάχνουν για άνεση, ταχύτητα και εμπειρία χωρίς προβλήματα. Η αυτοεξυπηρέτηση μπορεί να σε βοηθήσει να του τα προσφέρεις όλα αυτά και ακόμα περισσότερα.

Η δική μας λύση για την αυτοεξυπηρέτηση ακούει στο όνομα: online orders. Απάντησε μου σε αυτό το email για μια δωρεάν επίδειξη.

Το μέλλον στην επιχείρησή σου σήμερα!