Θυμάμαι την πρώτη φορά που άκουσα για τη Black Friday. Ήταν πριν χρόνια, όταν φίλοι από την Αμερική μού περιέγραφαν σκηνές που έμοιαζαν βγαλμένες από ταινία δράσης. Εκατοντάδες άνθρωποι μαζεμένοι έξω από πολυκαταστήματα, μερικοί έστηναν σκηνές από την προηγούμενη μέρα, όλοι έτοιμοι να «κυνηγήσουν» τις πιο απίθανες εκπτώσεις. Τηλεοράσεις στο -80%, λάπτοπ με τιμές που δεν πίστευες, και ουρές τόσο μεγάλες που έμοιαζαν με ποτάμι ανθρώπων που δεν σταματούσε ποτέ.

 Κι όλα αυτά, σε μία μόνο μέρα. Εκείνη τη μαύρη Παρασκευή που σηματοδοτούσε την έναρξη της χριστουγεννιάτικης αγοράς και έκανε τα ταμεία των καταστημάτων να «μαυρίζουν» – δηλαδή, να γράφουν κέρδη αντί για ζημιές. Ήταν η μέρα που τα καταστήματα, από το «κόκκινο» των ελλειμμάτων, έμπαιναν στο «μαύρο» των κερδών.

 Όταν ήρθε η Black Friday στην Ελλάδα, ενθουσιάστηκα. Πίστευα πως θα δούμε κι εδώ ουσιαστικές προσφορές. Στην αρχή, τα πράγματα ήταν υποσχόμενα. Θυμάμαι τον κόσμο να στέκεται έξω από τα μαγαζιά με λαχτάρα. «Μήπως καταφέρω να πάρω εκείνη την τηλεόραση;» «Αν βρω παπούτσια στο -50%, θα πάρω δύο ζευγάρια!»

 Αλλά, γρήγορα, τα πράγματα άλλαξαν και πήγαμε από τη Black Friday… στον Black Νοέμβριο

 Όλα ξεκίνησαν με μικρές υπερβολές και με έναν αγώνα δρόμου ποιος θα προλάβει ποιον. Μια μέρα εκπτώσεων έγινε μια εβδομάδα, μετά δέκα μέρες, και τελικά… όλος ο Νοέμβριος. Το κλίμα, όμως, δεν ήταν όπως το είχα φανταστεί. Οι μεγάλες εκπτώσεις ήταν σπάνιες. Στα καταστήματα έβλεπες τιμές που είχαν μείνει σχεδόν ίδιες – ίσως με μια μικρή αλλαγή, τόσο μικρή που ούτε την παρατηρούσες.

 Θυμάμαι φίλους να γελάνε λέγοντας: «Μάλλον ξέχασαν το “-” μπροστά από το 10%!» Άλλοι αγόραζαν κάτι και αργότερα ανακάλυπταν ότι η «προσφορά» ήταν η ίδια τιμή που έβρισκαν όλο το χρόνο.

 Το χειρότερο; Όλη αυτή η υπερβολή θόλωσε το νόημα της Black Friday. Δεν υπήρχε πια η ανυπομονησία, η χαρά της εύρεσης μιας καλής ευκαιρίας, ο ενθουσιασμός του «κέρδισα κάτι πραγματικά μοναδικό». Έμεινε μόνο η κούραση.

 Αυτή η απογοήτευση ήταν που μας έκανε να δούμε την Black Friday αλλιώς. Αντί να υποσχεθούμε κάτι «μεγάλο» που τελικά δεν είναι, αποφασίσαμε να δώσουμε μια πραγματική ευκαιρία. Όχι για να γεμίσουν τα ταμεία μας, αλλά για να δώσουμε κάτι που αξίζει.

 Και κάπως έτσι γεννήθηκε η δική μας προσφορά: -70% στην κατασκευή δυναμικής ιστοσελίδας παρουσίασης.

 Αλλά αυτή δεν είναι μόνο μια έκπτωση. Είναι μια ευκαιρία να ξεχωρίσει η επιχείρησή σου. Να της δώσεις την επαγγελματική εικόνα που της αξίζει. Να αποκτήσει μια ιστοσελίδα που δεν θα είναι απλώς όμορφη, αλλά θα λέει την ιστορία σου.

 Φαντάσου έναν πελάτη που ψάχνει για το μαγαζί σου. Το βρίσκει online, βλέπει μια ιστοσελίδα που τραβάει το βλέμμα, που του εξηγεί με απλά λόγια τι κάνεις και γιατί πρέπει να σε επιλέξει. Αυτό δεν είναι απλώς μια προσφορά. Είναι μια επένδυση στην εικόνα σου.

 Κι αν αναρωτιέσαι αν αυτή η Black Friday είναι διαφορετική, η απάντηση είναι απλή: Είναι. Γιατί για εμάς, το νόημα της Black Friday δεν είναι να «τραβήξουμε» κόσμο, αλλά να σου δώσουμε κάτι πραγματικά ουσιαστικό και να του δείξουμε ην αγάπη μας και ον σεβασμό μας που εγγράφηκε στη λίστα των newsletter μας.

 Η προσφορά ισχύει μόνο μέχρι την Παρασκευή στις 23:59. Αν θέλεις να δεις την επιχείρησή σου να ξεχωρίζει, ίσως αυτή είναι η στιγμή. Πάτησε εδώ και ξεκίνα την αλλαγή.

Μην αφήνεις τη Black Friday να γίνει απλώς μια ακόμη μέρα. Κάνε την αφετηρία για κάτι καινούργιο.