Ο Αύγουστος από χθες βρίσκεται εδώ και εκτός από τις υψηλές θερμοκρασίες αναμένεται να φέρει και αρκετούς τουρίστες στην Ελλάδα μας. Πέραν των τουριστών αναμένονται και οι Έλληνες καθώς ο Αύγουστος αποτελεί τον κατεξοχήν μήνα διακοπών τους.

Εμείς ως επιχειρηματίες της εστίασης, περιμένουμε να δουλέψουμε αυτό τον μήνα και σίγουρα ευελπιστούμε να κάνουμε και έναν καλό Σεπτέμβρη, καθώς πλέον και ο Σεπτέμβριος είναι ένας από τους καλύτερους μήνες, όσο η τουριστική σεζόν επεκτείνεται.

Το ερώτημα λοιπόν που προκύπτει είναι πως θα προσεγγίσουμε τους τουρίστες που έρχονται για πρώτη φορά στον τόπο που βρίσκεται το κατάστημά μας. Για να το κάνουμε αυτό θα πρέπει να γνωρίζουμε πως επιλέγουν τα καταστήματα που θα επισκεφτούν και θα αφήσουν τα χρήματα τους.

Ναι, καλά το υποψιάζεσαι. Ψάχνουν στο κινητό τους, κοιτούν τους χάρτες (Google) και διαβάζουν ταξιδιωτικούς καταλόγους (Tripadvisor) με τις επιλογές που έχουν στην περιοχή τους. Άρα θα πρέπει να είσαι στον χάρτη και να βγεις μπροστά στα μάτια τους.

Για το πρώτο θεωρώ ότι δεν πρέπει να συζητούμε καν. Πιστεύω δεν υπάρχει επιχείρηση σήμερα που να μην έχει καταχωρηθεί στους χάρτες. Για το δεύτερο όμως χρειάζεται δουλειά. Για να βγεις μπροστά στα μάτια τους, την ώρα που σε χρειάζονται πρέπει να έχεις πολλές και καλές αξιολογήσεις.

Και επειδή εμείς οι της εστίασης, ξέρουμε από κουζίνα, θα μπω κατευθείαν στο ψητό. Κάθε κατάστημα εστίασης χρειάζεται πολλές και καλές αξιολογήσεις από πραγματικούς πελάτες. Η έρευνα μου έχει δείξει πως ο πελάτης είναι πιο πιθανό να κάνει την αξιολόγηση την στιγμή που βρίσκεται στο κατάστημα παρά την επόμενη ημέρα.

Για το λόγο αυτό θα πρέπει να του το κάνουμε εύκολο και να του το θυμίσουμε όταν βρίσκεται μαζί μας. Ένας από τους ευκολότερους τρόπους είναι ο παρακάτω και βγαίνει σε πολλές παραλλαγές για κάθε ανάγκη
.