
Ότι θα πρέπει να έχεις παρουσία στο Ίντερνετ δεν το συζητώ. Όσοι πουλάνε (προϊόντα ή υπηρεσίες δεν έχει σημασία) θα πρέπει αυτά να παρουσιάζονται εκεί που βρίσκονται οι πελάτες τους. Οι πελάτες πλέον συχνάζουν στο Ίντερνετ. Είμαστε συνεχώς συνδεδεμένοι. Το κινητό έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας και δεν το αφήνουμε ακόμη και όταν επισκεφτόμαστε το μέρος στο οποίο και ο βασιλιάς πάει μόνος του!
Το Ίντερνετ είναι ατελείωτο και οι επιλογές διαφήμισης αμέτρητες. Ποια είναι η καλύτερη πλατφόρμα να διαφημιστεί κάποια επιχείρηση; Πρέπει να έχει παρουσία σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα; Όλα αυτά κοστίζουν και απαιτούν χρόνο.
Η καλύτερη στρατηγική είναι να στοχεύσουμε σε εκείνες που μπορούμε να υποστηρίξουμε, τόσο οικονομικά όσο και σαν φιλοσοφία. Ένα beach bar δεν μπορεί να στοχεύσει στο Twitter (Χ ήθελα να πω, απλά δεν μπορώ να χωνέψω την αλλαγή του ονόματος ακόμα) ή στο LinkedIn για να διαφημιστεί. «Έκαστος εφ’ ω ετάχθη», που έλεγαν και οι φίλοι μας οι Αρχαίοι.
Έτσι οι έξυπνοι επιχειρηματίες διαφημίζονται μόνο στις πλατφόρμες που βρίσκονται οι εν δυνάμει πελάτες τους και μπορούν να τις υποστηρίξουν. Σε αυτές τις πλατφόρμες όμως, διαφημίζονται με συνέπεια και με συγκεκριμένη στρατηγική. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα χρήματα της διαφήμισης να «πιάνουν τόπο» και τα αποτελέσματα να φαίνονται στις εισπράξεις της ημέρας.
Ακόμη ένα στοιχείο που ξεχωρίζει τους έξυπνους επιχειρηματίες στη διαφήμιση είναι ότι πρώτα εντοπίζουν ποιος είναι ο πελάτης τους, έπειτα που «συχνάζει» και τέλος δημιουργούν το μήνυμα που θα φτάσει σε εκείνον. Οποιοσδήποτε πριν διαφημιστεί θα πρέπει να ξεκινάει με αυτό. Να γνωρίζει δηλαδή ποιος είναι ο πελάτης του.
Μέχρι να μάθεις ποιος είναι ο πελάτης σου, μπορείς να ξεκινήσεις με τα βασικά για να μην χάνεις χρόνο. Τα βασικά στη διαφήμιση στο Ίντερνετ είναι η παρουσία της επιχείρησης σου στους χάρτες (πχ Google maps & Google my Business) και η δική σου Ιστοσελίδα. Έτσι οι πελάτες θα μπορούν να σε βρίσκουν και εσύ θα μπορείς να τους επικοινωνήσεις ποιος είσαι και τι πουλάς.
Τα δύο παραπάνω είναι πολύ σημαντικά και αν θέλεις να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το γιατί, μπορείς να μου απαντήσεις σε αυτό το email.
Και επειδή η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει απλά να φαίνεται τίμια αλλά να είναι κιόλας, σου παραθέτω την Ιστοσελίδα που φτιάξαμε για το δικό μου κατάστημα εστίασης: https://drincs.gr/
Ποια η γνώμη σου για την Ιστοσελίδα μου;